CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Porsche 911 GT3 RS
Cikkek - (2018.05.23)

A keményvonalas sportautó a 911 GT3 alajain nyugszik, de a mérnökök alaposan továbbfejlesztették. Ennek megfelelően a megnövelt teljesítményű erőforráshoz olyan futóművet terveztek, ami az újrakalibrált hátsókerék-kormányzással összedolgozva fantasztikus menetdinamikát és precizitást szavatol. A 911 GT3 RS mindössze 3,2 másodperc alatt képes abszolválni a 0-100 km/h-s sprintet, végsebessége 312 km/h.



 

Aerodinamika és versenysportot idéző utastér

Az optimalizált tömegű, kiszélesített karosszéria kialakítása, valamint a 911 GT3 RS modellekre jellemző fix hátsó légterelő az aerodinamika jegyében született, az utastérben pedig versenyhangulat uralkodik. A szénszálas kagylóülések extrém menetdinamikai helyzetekben is biztos oldaltartásról gondoskodnak. A könnyített, tárolóhálóval és ajtóbehúzó füllel ellátott ajtóborítások, a mérsékelt szigetelés, valamint az új, könnyű súlyú hátsó borítás szintén a mo-dell fokozott sportosságára reflektál.



A legerősebb szívómotor 520 lóerővel

A 911 GT3 RS lemezei alatt a Porsche GT-sportrészleg 4-literes, hathengeres szívómotorja csúcsformában van, eddig még soha nem volt ennyire erőteljes: a boxermotor 20 lóerővel (15 kW) magasabb teljesítményre képes, mint az elődmodellben és a 911 GT3-ban. A 9.000/percig forgatható erőforrás egy vérbeli versenymotor. A speciálisan hozzáigazított hétsebességes Por-sche Doppelkupplung (PDK) duplakuplungos automataváltónak, valamint a kivételes kvalitásokkal rendelkező futóműnek is köszönhetően az újdonság fantasztikus menetdinamikai képességekkel büszkélkedhet.


Versenytechnikájú futómű és Clubsport-csomag

A lenyűgöző menetdinamika elérésében fontos szerepet kap a versenytechnikájú futómű. Az összes lengőkar egyedi gömbcsuklókkal van ellátva, pontosabb irányíthatóságot biztosítva a hagyományos elasztokinematikus csapágyazással szemben. Az extra könnyű kerekeken friss fejlesztésű sportabroncsok feszülnek: a 20 colos, 265/35 méretű első gumiabroncsok az agilitást és a pontos irányíthatóságot, míg a 21 colos, 325/30-as hátsó papucsok a tapadást hivatottak fokozni.



Az összes aktuális GT-sportmodellhez hasonlóan a 911 GT RS-hez is rendelkezésre áll a Clubsport-csomag, mégpedig felár nélkül. A versenysport-orientált használathoz tervezett csomag egy speciális bukókeretet, egy kézi, versenysportból származó tűzoltó készüléket, hatpontos biztonsági övet, valamint egy akkumulátor-áramtalanító kapcsoló előkészítést tartalmaz.



Opcionális Weissach-csomag és magnézium kerekek a további tömegcsökkentéshez

Azok, akik még magasabb szintű versenypályás teljesítményre, illetve különlegességre vágynak, tovább csökkenthetik a 911 GT3 RS tömegét az opcionális Weissach-csomag megrendelésével. A motorsport-orientált csomag többek között kiegészítő szénszálas elemeket tartalmaz a futóműnél, a belső térben, valamint a karosszérián, opcionálisan pedig extra könnyű magnézium kerekeket is rendelhetnek az ügyfelek. A legkönnyebb konfigurációban a Porsche 911 GT3 RS norma szerinti tömege csupán 1.430 kg – megtankolva, és egy 75 kg tömegű sofőrt is beleértve.



Piaci bevezetés és árak

A csúcsteljesítményű sportautó hivatalos alapára Magyarországon bruttó 65.149.000,- forint, regisztrációs adó nélkül.
 

Kapcsolódó galériák
___Porsche 911 GT3 RS

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere