CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
©KODA Octavia RS - összkerékhajtással és hatfokozatú DSG-vel
Cikkek - (2015.10.09)

Nem sokkal az Octavia RS 230 egyedi modellváltozat leleplezése után a ŠKODA egy új különlegességet mutatott be a ŠKODA Octavia RS modellcsaládban: először választható az erőteljes kompakt sportautóhoz összkerékhajtás. Az Octavia RS 2.0 TDI verziójához már megrendelhető DSG-váltóval kombinálva.



 

A ŠKODA Octavia RS összkerékhajtással kombinálva tökéletes autó szinte valamennyi közlekedési szituációban, a mindennapok és a szabadidő eltöltése során is. Lenyűgöző teljesítmény, technológia, használhatóság és kiemelkedő gyorsulási értékek. Az Octavia RS TDI (135 kW/184 LE) a kettős tengelykapcsolós sebességváltó (DSG) és az összkerékhajtás vonzó együttesével mindössze 7,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre. Az elérhető maximális sebesség 228 km/óra. A 380 Nm maximális nyomaték az 1750-3250 fordulat/perc fordulatszám tartományban végig rendelkezésre áll. Az átlagos üzemanyag-fogyasztás 4,9 liter 100 kilométerenként.

 

 

A korszerű összkerékhajtásnak köszönhetően egyszerű vezethetőség és kiváló tapadás jellemzi az autót még nehéz terepen is. Az alkalmazott modern hajtásrendszer a pillanatnyi helyzettől függően osztja el a motor felől érkező forgatónyomatékot a négy kerék között. A kerekek akkor sem pördülnek ki, amikor hirtelen indul vagy erősen gyorsul a jármű. Az izgalmas vezetési dinamikán kívül, magas szintű aktív biztonságot is szavatol a rendszer.

 

Ugyanakkor a ŠKODA Octavia RS 4x4 kivitelben minden megvan, ami lenyűgöző az elsőkerék-hajtású Octavia RS-ben is. Kiemelkedő műszaki megoldások egész sora: sportfutómű, elektronikus differenciálzár (XDS+) a dinamikusan vett kanyarokért és számtalan vezetői segédrendszer a nagyobb biztonság és kényelem érdekében.

 

Az erőteljes megjelenést hangsúlyozzák a sportos dizájnelemek, a markáns könnyűfém keréktárcsák, a versenysportot idéző erőteljes motorhang és a sportos stílusú belső tér. Az Octavia RS modelleket is jellemzik a ŠKODA Octavia fő erősségei: kiemelkedő funkcionalitás, nagyvonalú helykínálat, és meggyőző ár-érték arány.

 

 

Az RS megjelölés nem csak a ŠKODA motorsportban elért sikereit szimbolizálja, hanem a márka teljesítőképességét és szenvedélyét is. 1974-ben használta először a ŠKODA modellmegjelölésként az RS rövidítést: A ŠKODA 180 RS és ŠKODA 200 RS versenyautók voltak az „ős-RS”-modellek. Az 1970-es és 1980-as években a ŠKODA 130 RS volt a korszak egyik legsikeresebb versenyautója.

 

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere