Cikkek - (2017.10.09)
Az új SEAT a márka második kizárólag Martorellben, az MQB A0 platformon gyártott modellje, ugyanakkor ez a márka első crossover kategóriás modellje is. Mindezen túl - amint azt az Autovista Csoport elemzésében megírta - az Arona számos előnyös tulajdonsággal és magas minőséggel rendelkezik.
Egy autó megvásárlására vonatkozó döntés gondos előzetes értékelést követel, legyen szó egyénekről vagy vállalatokról. Nem csupán a vételi árat kell figyelembe venni, hanem a fenntartási költségeket és az idő múlásával pedig a maradványértéket is. Éppen ezért helyezte a SEAT a fenntartási költségeket és a maradványértéket stratégiája középpontjába az új Arona kifejlesztésének során.
A benzines és diesel motorral egyaránt kapható SEAT Arona a legjobb maradványértékkel rendelkező modell, a spanyol piac legközelebbi versenytársával összevetve az Arona 5 százalékponttal jobban őrzi meg értékét. A SEAT hatékony motorjai alacsonyabb működtetési költségeket biztosítanak, miközben az ár/ felszereltség arány és az értékesítés utáni szerviz időszak az Aronát az egyik legjobb opcióvá lépteti elő a piacon.
SEAT Arona a spanyol márka harmadik 2017-ben bevezetett típusa, egy újabb lépés a SEAT története során mindeddig legnagyobb méretű termék offenzívában. Ezek sorában kiemelkedik az Ateca és a jövőre érkező öt-hétüléses szabadidő autó, és fontos újdonság az is, hogy a spanyol márka 2018 elején bevezeti a digitális műszerfalat, melyet először a Leonban és az Atecában, majd később az Ibizában és az Aronában találnak meg a vásárlók.
Az új MQB A0, a moduláris keresztmotoros platform elterjedésének köszönhetően az Arona korszakváltást jelent saját szegmensében a belső tereket, a biztonságot, a dinamikus tulajdonságokat és a technológiát illetően. Az új Arona kompakt crossover méreteinek, magasságának és szélességének, a többcélú egyéni igényekre szabhatóságának, illetve a biztonság és az összekapcsolhatóság terén elérhető legfejlettebb technológiának köszönhetően emelkedik ki a mai autók tömegéből.
Az elmúlt időszakban a SEAT értékesítés is kitartóan növekedett. Az idei év januárja és augusztusa között a SEAT világméretekben 315.000 gépkocsit szállított ki ügyfeleinek, ami 13,7 %-os növekedést jelentett a 2016-os év azonos időszakával összevetve. Ez az utóbbi 16 esztendő legjobb eredménye. Mindezen túl a SEAT 130 millió eurós működési nyereséget ért el az év első felében, ami 41 %-os növekedést jelent a tavalyi év azonos időszakával összehasonlítva.