CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Rallycross & Drift Fesztivál 2015
Ajánlók - (2015.05.19)

Rallycross vagy Drift??? Pünkösdkor nem kell választanod a RabócsiRingen!!!! Rallycross Országos Bajnoki III., Amatőr Bajnoki II. és Magyar Profi Drift Bajnoki II. futam május 23-24-25-én Máriapócson!



 

Idén májusban a Magyar Drift történetének kilencedik évében a Japán kocsik vették át a nevezési listákon a főszerepet.  A Magyar Profi Drift Bajnokság II. futama lesz a második olyan hazai verseny, amikor a nevezők közé több keleti kocsit várunk, mint Európait. Az idei Profi mezőnyben a drift világából ismert szinte összes Nissan képviselteti magát, hogy összemérjék erejüket a BMW-kel és Fordokkal. A csúcskategóriás gépek, mint Grózinger Zsolt többszörös bajnoké meghaladják a 600 lóerőt és 800 newtonmétert.

 

Béres Szabolcsaz Országos Profi Bajnokság szervezője szerint: "Eljött az idő, amikor már nem minden BMW tudja kiszolgálni a benne ülő PROFI drift pilótát és annak tudását. A széria motorral rendelkező BMW-k nem tudnak lépést tartani a nagy sebességű pályákon a turbós, kompresszoros társaikkal és akkor még nem is beszéltünk a japán motoros drift autókról."

 

Angyal Péter a drift versenyigazgató szerint: "A SemiPro és Street kategória újra fejlődésnek indult és szeretnénk mindent elkövetni annak érdekében, hogy azok a versenyzők is élvezzék a versengést, akik nem tudnak 200-300 lóerő fölé menni autóikkal ezért nekik létre hoztuk a Kelet Drift Kupát. A Kelet Drift Kupában a Street kategóriában nincs motorkorlátozás és nincs vizsgához kötve nincs Tsusio. A Semi Pro kategóriában szívó motorokkal feltöltő, nitro befecskendezés nélkül állnak rajthoz a megengedett legnagyobb motor maximum 4990ccm lehet és a Profikkal megegyező pályákon versengenek egymással.”

 

A Semi Pro kategóriában érdemes lesz oda figyelni Kovács Evelinre, aki a jól megszokott 3200 köbcentiméteres M3-as BMW-vel áll rajthoz, ami egy E36-os sedan karosszériában pörgeti a hátsó gumikat Kilinccsel Előre.

 

 

Az egyre népszerűbb és dinamikusan fejlődő Rallycross és a Magyar Profi Drift Bajnokság együtt, egy hétvégén, egy pályán (külön nyomvonalon) küzdenek pünkösdkor.

 

 

Ezen a hétvégén senki sem fog unatkozni, legyen az pilóta, néző, rendező… Több mint 140 pilóta, több mint 40 000 lóerő szabadul el pünkösdkor! A három napos Fesztivál szombat délelőttől hétfő késő délutánig megállás nélkül fogja ontani az adrenalint.

 

Pünkösd hétvégéjén először koptatja majd idén verseny közben a RabócsiRing aszfaltját a hazai profi drift versenyzők krémje és az a több, mint 100 rallycross versenyző, akik idén is felveszik a harcot a máriapócsi katlan izgalmas kanyarjaival és megküzdenek majd egymással a legjobbnak járó serlegekért.

 

Mi az, amit ajánlunk neked ezen a hétvégén? Több ezer lóerőt, rengeteg izgalmat, nagy visszatérőket, őrült csatákat, rengeteg füstöt.

 

A SuperCarsban, azaz a királykategóriában az idei év szenzációja Kiss Pál Tamás (Skoda) érkezése, aki nem is okozott csalódást, hiszen a világon is elismert „pályaversenyek fenegyereke” Húsvétkor nyerni tudott!

 

A futam másik győzelemre esélyese kétség kívül Kárai Tamás (Skoda) - a többszörös Autocross Európa Bajnok -, akit Húsvétkor győzelmétől leginkább a technika fosztotta meg. De Kárai revansot ígér a nézők nagy örömére.

 

A bajnokságot azonban mégsem ők ketten, hanem egy fiatal tehetség Wieszt Jankó (Seat) vezeti, amit leginkább a stabilitásának és megbízható technikájának és nem utolsó sorban a Világbajnokságból átvett trükkös pontozási rendszernek köszönhet.

 

A kilencszeres magyar bajnok, Harsányi (Mitsubishi) bizonyára nem így álmodta meg a kezdetet, de az ő tudása és rutinja azonban átírhatja a papírformát és megkavarhatja a lapokat. Vass Zoli (Mitsubishi) új autója még mindig gyermekbetegségekkel küzd, de legalább vannak már gyors körei és reménykedik, hogy mihamarabb magára talál az új Colt.  Itt lesz még az örökös magyar bajnok Kotán Peti (Ford), aki nagy lendületben van, múltkori kiváló dobogós szereplését kis szerencsével bármikor megismételheti.

 

Super1600-ban nem kis meglepetésre a rallye szakágból átruccanó Szijj Zsolt „Jolly” (Suzuki) biztosan vezeti a bajnokságot Bánkuti Junior (Peugeot) előtt, de szorosan a nyomában ott van Mózer Attila (Skoda), akinek jót tett a kategóriaváltás, hiszen rendre szárnyal a futamokon. A bajnokságból eddig igazoltan hiányzók és egyértelmű favoritok Marton Gergő és Luigi Skodája is összeállt. Így bátran kijelenthetjük, hogy a „Super1600-ban a bajnokság most kezdődik”.

 

A SuperTouringCars kategóriában a tabellát Csendes Zsolt (Opel) vezeti, aki ez évben egy turbót is rávarázsolt a nem éppen tinédzserkorú Asconára. A bajnokság üde színfoltja Tóth Attila (BMW), aki Húsvétkor közönség kedvencé vált brutális BMW-jével és agilis vezetési stílusával. A dobogóra esélyes még Peitler Zsolt BMW-jével.

 

 

A legnépesebb mezőnyt ezúttal is aMagyar Kupa szolgáltatja majd agilis és profi fiataljaival, amelyben Csirmaz Brúnó (Honda) magasan kiemelkedik sorozatos futamgyőzelmeivel. A fiatal kora ellenére rutinos Csirmazt Perendy Péter (Suzuki) és Vágner Gábor (Suzuki) szorongathatják majd.

 

Az Országos Amatőr Versenysorozat résztvevői ismét kitettek magukért, hiszen több mint 40 pilóta jelezte részvételét, a pünkösdi folytatásra. A “retro” csatákat idéző pilóták között olyan nevekkel is találkozhatunk majd, minta Zentai testvérek (Ford),azaz Sándor és Attila, akik az év első felét rallycrossra fordították és húsvétkor bemutatták, hogy egyáltalán nem felejtettek el „íven fordulni”.Megnyugtatásra közöljük a drift rajongóknak, hogy a Zentai testvérek az év második felében újra keresztben terelgetik a vasakat. Itt leszÚjfalusi Miklós (VW Golf), azaz a mindenki “Pamacsa“, valamint “látványlovas” debreceni Taskó Rodrigó (BMW) és Béke Attila (BMW), akik garantálják az izgalmakat. Minden kategóriában nagy indulószám, és óriási csata várható, új technikákkal és régi arcokkal!   Mindezek garantálják a feledhetetlen szórakozást, és várhatóan a régi szép időket idézik majd vissza!

 

 

Gyertek, tartsatok velünk és adjátok át magatokat az autósport, a rallycross és a drift együttes imádatának. Higgyétek el: örök élmény marad!

 

 

Program

 

2015. május 23. szombat

10:00 – 16:45  Street és Semi pro edzés, Street Verseny -- Drift

17:00 – 17:40  I. szabadedzés  --  OAV

17:40 – 18:50  I. szabadedzés -- RNOB

 

2015. május 24. vasárnap

 

08:00 – 08:40  Szabadedzés  -- OAV

08:40 – 09:50  Szabadedzés  -- RNOB

10:00 – I. előfutam  OAV + RNOB

13:00 –  II. előfutam -- OAV + RNOB

16:00 – Semi Pro és Pro edzés -- Drift

 

2015. május 25. hétfő

08:00 – 08:30  Warm up -- RNOB

08:30 – 08:45  Warm up --  OAV

09:00 –  III. előfutam  -- RNOB + OAV

12:00 – Elődöntő futam(ok) -- RNOB + OAV

               Döntő futam(ok)  -- RNOB + OAV

16:00 –  Semi Pro és Pro Verseny  -- Drift

 

 

Jegyárak


Hétvégi jegy (három napra érvényes, szombat- vasárnap- hétfő, május 23-24-25)

  • Felnőtt hétvégi jegy, parkolóval 5.000 ft
  • Gyerek hétvégi jegy 2.500 ft / 3-12-éves korig

 

Május 23. Szombat (egy napra, csak szombatra érvényes, május 23)

  • felnőtt 1.000,-
  • gyermek 500,- / 3-12-éves korig
  • parkoló 300,- / kocsi / nap

 

Május 24. Vasárnap (egy napra, csak vasárnapra érvényes, május 24)

  • felnőtt 2.000,-
  • gyerek 1.000,- / 3-12-éves korig
  • parkoló 300,- / kocsi / nap

 

Május 25. Hétfő (egy napra, csak hétfőre érvényes, május 25)

  • felnőtt 2.800,-
  • gyerek 1.500,- / 3-12-éves korig
  • parkoló 300,- / kocsi / nap

 

 

 

Kapcsolódó galériák
Rallycross & Drift fesztivál 2014

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere