CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Nero M3 - a drifter lány
Drift - (2007.08.07)

Niki tavaly bukkant fel, és azóta színesíti a drift férfiak uralta mezőnyét. Üde színfolt a pályán, aki nem csak az ecsettel tud bűvészkedni, hanem a kormánnyal is ! 2006-ban bukkant fel, azóta sok férfinak feladta a leckét ez a gyönyörű autó-pilóta páros.



Mióta foglalkozol drifttel, és hogy kezdődött ez a történet ?

 

2006-ban, amikor elindult a drift, akkor kezdtem el, a többiekkel együtt. Eleinte csak szemlélője, követője voltam, majd szépen lassan belejöttem. Tavaly még megpróbáltam az utcai autómmal indulni. 2007-re viszont elkészült a versenyautóm, így az idei versenyeken már azzal vettem részt.

 

 

Volt más autósport előzményed is?

 

Nem volt más autósport az életemben, de mindig is szerettem az autókat. Voltam néhány gyorsulási versenyen, és télen kijártunk a hóba autózni. Ennyi, ami az autósporthoz köthető, de ez csak játékszinten működött.

 

 

Mik a céljaid a driftben?

 

Minél többet fejlődni, és a top 10-be bekerülni itthon. Emellett szeretnék külföldi versenyeken is jó eredményeket elérni.

 

 

Egyedüli lány vagy az egész mezőnyben. Mit szólnál, ha jönnének női konkurensek?

 

Örülnék neki, mert ha jönnének, nem én lennék az egyetlen nő, és akkor nem egyedül törném az utat.

 

 

Milyen tanácsokkal tudnád ellátni a lányokat, ha ilyenre adják a fejüket?

 

Kitartónak és lelkesnek kell lenni, ez az alapja, mint minden másnak is.

 

 

Egyedüli lányként a mezőnyben érzel valamilyen pozitív vagy negatív megkülönböztetést?

 

Az emberek nincsenek teljesen hozzászokva a nőkhöz a motorsportokban. Még az újdonság erejével hat rájuk, és hosszabb időbe telik, mire észreveszik, és elfogadják, hogy jelen vagyok. Szeretném elérni, hogy elsősorban versenyzőként tekintsenek rám.

 

 

Akkor többet kell dolgoznod ugyanazért az eredményért, mintha férfi lennél?

 

Igen, ez azért jellemző. Kicsit többet kell dolgozni, ezért kell kitartónak lenni, és ha ezt akarom csinálni, akkor át kell lépni ezeken az akadályokon. A lelkesítő közönség viszont sokat segít. Ezúton is köszönöm nekik a sok támogatást és bíztatást!

 

 

Ha jól tudom, tavaly egy utcai M3-as BMW-vel indultál, amit idén már csak valóban az utcán használsz?

 

Igen, tavaly még az E36 M3-mal gyakoroltam, de közben elkezdtük építeni a versenyautót, ami eredetileg egy pezsgőmetál, 320-as, automataváltós, E30-as volt.

 

 

Tipikusan nagypapaautó.

 

Teljesen az volt, de ebből kifolyólag nagyon jó állapotú, így tökéletes alapnak bizonyult. A belső kárpitoktól kezdve az összes eleme szinte érintetlen volt. Kipakoltuk, és kapott egy új motort váltóval: egy M3 motort E36-ból, 286 lóerős 3000 cm3-est. Ezen kívül a futóművet is kicseréltük, valamint a kasztnit csövezéssel is megerősítettük. Egy 3,9-es sperr-difi van alatta, ami a driftben elengedhetetlen. Ez egy elég rövid áttételt biztosít. Egy évbe telt, mire ez az egész elkészült, tavaly júniusban vettük és idén májusra állt össze teljesen, bár fejlesztések még most is vannak rajta. Ilyen például a most beszerelt hidraulikus kézifék.

 

 

Az autósporttól egy kicsit elkanyarodva az lenne a kérdésem, hogy mivel foglalkozol?

 

Tanuló vagyok. A Magyar Képzőművészeti Egyetem Restaurátor Tanszékére járok festő-restaurátor szakra. Ez tulajdonképpen minden időmet leköti. Szerencsére a legtöbb verseny nyáron van, de a tavaszi és az őszi átmeneti időszakok nehezebben mennek, mivel nappali tagozatra járok, és az egyetem az egész napomat, sőt sokszor a hétvégéimet is kitölti.

 

 

Gondoltál rá, hogy az autósport irányába tereled az életed, vagy egyértelműen az egyetemen tanult szakmáddal akarsz foglalkozni? Esetleg párhuzamosan mindkettővel ?

 

Általában szeretem vegyíteni a dolgokat az életemben. Tehát mindenképpen vegyesen, de természetesen az egyetem és a restaurálás a legfontosabb a számomra. Ebből szeretnék megélni, ez a választott szakmám, és elég régóta foglalkozom vele: képzőművészeti szakközépiskolát végeztem, és talán már a születésemnél eldőlt, hogy mindenképpen művészeti irányba megyek el. Emellett a komolyzenével és a sporttal is volt kapcsolatom.

 

 

Mik voltak ezek?

 

Klasszikus gitáron játszottam, szertornáztam, fociztam és az utóbbi 5-6 évben thaibokszoltam, majd bokszoltam.

 

 

Eléggé férfias dolgokat űztél, ilyen a boksz is és ilyen az autóverseny is. Mennyire jellemző ez a magánéletben, mennyire tudsz ezek mellett nő maradni?

 

Igyekszem. Minden dologban az a lényeg, hogy megtaláljunk egy arany középutat. Szerintem bárki bármit csinálhat az életében, csak azt hozza egyensúlyba, és akkor működni fog. Főleg akkor, ha élvezzük is, amit csinálunk. Mindig törekszem az adott feladatra koncentrálni, és teljes szívvel csinálni: ha festek, akkor festek, ha versenyzem, akkor versenyzem. Nem helyes, ha az embereket beskatulyázzák. Szerintem mindenben a lelkesedés számít!

 

 

A családod mit szólt ehhez az egész drift őrülethez?

 

Egyértelműen támogatnak, és mindenben segítenek. Nem is lehet másképp csinálni. Kell hozzá egy jó csapat. Ők is megszerették ezt a sportot. Általánosságban is az a tapasztalatom, hogy aki megismerkedik vele, az beleszeret. Nem lehet közömbösen elmenni mellette.

 

 

A fotózás helyszínéül az EURO-RING szolgált! Köszönjük!!!!

 

 

 

CarsAndGirls.hu (2007)

 


 

Kapcsolódó anyagok:

 

 

 

 

Nero M3 - a drifter, a nő - 2009 (interjú)

 

 

Nero M3 - a 2007-es év összegzése (interjú)

 

 

Nero M3 2007 promo (videó)

 

 

Nero M3 - első klipje (videó)

 

 

Nero M3 - fotózás (videó)

 

Kapcsolódó galériák
NeroM3

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere