CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Interjú Varga Tamással "Pucival"
Drift - (2011.02.20)

Mi kell egy ördögi autóhoz? Sok füst és egy ördögi sofőr - Varga Tamás "Puci"...



 

CAG: Mekkora kihívást jelent számodra a Camaro?

 

Varga Tamás "Puci": Természetesen a kezdetektől aktívan figyelemmel kísértem az autó átépítését és igyekeztem minden fontos momentumnál személyesen jelen lenni. Így nem csoda, ha nagyon izgatottan vártam már, hogy kipróbálhassam, mit tud a feltuningolt járgány! Kellőképpen motiváltan és nagy várakozással ültem a kocsiba, hiszen ilyen erejű autót eddig még nem vezettem. Megmondom őszintén, hogy nem számítottam rá, hogy az autó ennyire jó lesz... Sajnos az első teszt alkalmával csak keveset tudtam menni vele, de remek érzés volt vezetni. A saját versenyautómhoz képest a legnagyobb különbség talán az volt, hogy a Camaro sokkal nehezebb, mint a BMW-m, de nagyon jól irányítható. Összességében csak jókat tudok mondani a Hell versenyautójáról, még mindig van benne fantázia, és a határ a csillagos ég...

 

 

CAG: Tesztelted már az autót? Ha igen, akkor mik a tapasztalataid?

 

Varga Tamás "Puci": Múlt héten, a padozás után került sor a Camaro első tesztjére, gondoltuk kihasználjuk, amíg még szép az idő. Az első teszt - ahogyan említettem már - nem volt túl hosszú, 10 perc alatt sikerült elfüstölnöm a gumikat. :) Az azonban a rövid teszt alatt is érezhető volt, hogy az autó bivaly erős, ugyanakkor jól irányítható. A futóművet még egy picit kell majd állítani, az én vezetési stílusomhoz túl "puha". Érzésem szerint még nem tudom száz százalékosan irányítani a kocsit, de végül is először ültem benne úgy, hogy lehetett rendesen közlekedni vele, azaz keresztbe menni. Amíg nem érzem teljesen az autót, addig mindenképpen óvatosabban vezetem, vigyáznom kell rá, hiszen a Carstyling.hu Tuning Show-n nemsokára bemutatkozik az autó a nagyközönség előtt is. Azért mindenképp szeretnék majd egy olyan tesztet, ahol igazán elengedhetem magam, akkor biztosan kijönne, mi rejlik még az autóban!

 

 

CAG: Versenyeken láthatunk majd a Camaroval vagy csak bemutatókon használod majd?

 

Varga Tamás "Puci": A drift versenyeken továbbra is a saját autómmal fogok versenyezni, amely teljesen rám van már szabva, a Camaroval a rendezvények fő attrakciójaként bemutatót fogunk majd tartani. Addig is tovább finomítunk még az autó beállításain, valószínűleg még további súlycsökkentést tervezünk, hogy utcai verdából minél inkább vérbeli versenyautóvá váljon. Folyamatosan végzünk majd méréseket a kocsin, megnézzük, hogy mely alkatrészek hogyan kopnak, újra és újra szétszedjük és összeszereljük az elemeket, hogy a lehető legtökéletesebb eredményt érjük el.

 

 

 

CAG: Mi a kezesebb? A BMW-d vagy a Camaro?

 

Varga Tamás "Puci": Ez megszokás kérdése, mindenkinek mások az igényei. Talán egy idegen számára a Camarot kényelmesebb vezetni. Az én BMW-m a legkisebb göröngyöt is megérzi, rögtön elemelkedik tőle, ráadásul a kormányzása is annyira közvetlen, hogy csupán egyet kell tekerni a kormányon ahhoz, hogy a kerék teljesen elforduljon, azaz már egy kevésbé határozott mozdulattól is megfordul az autó. A Camaro ennél kezesebb jószág, utcára könnyebben el tudom képzelni.

 

 

CAG: Mennyire lett Rád szabva a Camaro?

 

Varga Tamás "Puci": Annak ellenére, hogy a kezdetektől nyomon követtem az autó átépítést, nem tagadom, hogy voltak olyan pillanatok, amikor úgy éreztem, hogy nem egészen passzolnak hozzám a beállítások. Ahogyan ez a Camaro átalakításáról szóló kisfilmben is szerepel, az első próbánál, amikor beültem az autóba, szinte semmi sem állt kézre. Később aztán Gabura Krisztiánnal, az átalakítást irányító szerelővel sikerült közös nevezőre kerülni, így a végére egy olyan megoldás született, ami megfelel az én vezetési stílusomnak. Egyedül a kézifék pozíciójával nem vagyok kibékülve, valahogy nekem még mindig nem esik kézre. Ezen még dolgozunk, de különben elégedett vagyok a végeredménnyel.

 

 

CAG: Beleszólhattál a tervezésbe, designba, kialakításba?

 

Varga Tamás "Puci": Ez a Camaro a Hell Energy versenyautója, ők voltak az átalakítás megálmodói, engem az a megtiszteltetés ért, hogy - mint a Hell Racing Team driftere - én tesztelhetem, illetve az összes bemutatón én lehetek a pokoli erejű versenyautó pilótája.

 

 

 

CAG: Hol láthatunk először a Camaroval idén?

 

Varga Tamás "Puci": Az autó hivatalos bemutatója, ahol a nagyközönség testközelből megcsodálhatja a tekintélyt parancsoló Camarot, a Carstyling.hu Tuning Show-n lesz, március 25-27 között. Akik nem bírnak eddig várni, azok egy héttel korábban az RTL Klub Autómánia című adásában nézhetik meg, hogy hasít, vagyis inkább csúszik az autó az aszfalton.

 

 

CAG: Mik a terveid a 2011-es évre? Milyen versenyeken indulsz majd?

 

Varga Tamás "Puci": Terveim szerint saját autómmal a Hell Energy Drift Bajnokság összes idei versenyén rajthoz fogok állni, valamint a King of Europe nemzetközi versenysorozat hazai futamán is szeretnék elindulni.

 

 

CAG: Jósolj nekem! Ki lehet esélyes 2011-ben a drift bajnoki címre?

 

Varga Tamás "Puci": Erre mi mást is mondhatnék, mint hogy természetesen én! :)

 

 

 

írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2011)

 

 

 

 


 

Kapcsolódó anyagok:

 

Interjú Dammak Jázminnal

 

Dammak Jázmin, Puci és a Camaro fotózásán készült klip

 

Fókuszban a Camaro (cikk) 

 

Puci "Szörnye" (sorozat a BMW-ről)

 

Cikk a "Szörnyről"

 

Interjú Csordás Anikóval

 

Klip a Szörny fotózásáról

 

 

 

 

 

 

Kapcsolódó galériák
Dammak Jázmin és Puci

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere