CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Interjú a KOE háromszoros bajnokával, Kerényi Ádámmal
Drift - (2014.09.25)

Kerényi Ádám 2014-ben ismét bajnok lett a King of Europe pro kategóriájában.

 

Fantasztikus teljesítmény, melyre méltán lehetünk büszkék. Ádám így mesélt emlékeiről, élményeiről, terveiről…



 

CAG: Ez már a harmadik bajnoki címed a KOE sorozatában. Mennyire érezted idén, hogy a győzelem már "elvárásként" nehezedik Rád?

 

Kerényi Ádám: Sajnos mindig ezt érzem, 2007-ben versenyeztem először KoE futamon, 2009 óta pedig a teljes szezont ebben a sorozatban versenyzem. Messze én vagyok a legrégebbi KoE versenyző, így sokan várják el, hogy az élen legyünk.

 

 

Ádám mindenkit maga mögé utasított

 

 

CAG: Kik voltak azok a versenyzők idén, akik a leginkább megnehezítették a dolgodat? 

 

Kerényi Ádám: Már évek óta Francesco Conti a legnagyobb rivális, de a többi ellenfelem is folyamatosan erősödik és javul. Adam Frank fejlődött talán a legtöbbet tavaly óta, vele is komolyan számolni kell majd.

 

 

CAG: Van olyan pilóta az európai mezőnyben, akivel különösen szeretsz csatázni?

 

Kerényi Ádám: Nincs kiemelt, szeretek minden csatát, amiben jót lehet autózni, ez természetesen ellenfél és pályafüggő is.

 

 

CAG: Nem alakult simán az idei szezon, hiszen épp a tököli futamon adta meg magát a motor. Mi volt a konkrét baj és hogyan tudtátok ennyire gyorsan orvosolni a problémát?

 

Kerényi Ádám: Sajnos több, mint 2,5 év után a hajtókar csavar kettészakadt és így teljesen tönkrement a motor az aljától a tetejéig. :( Az S38 M5 motor, amit használok, igen ritka, így nagyon nehezen lehet beszerezni a gyári és a versenyalkatrészeket is. Szerencsére nagyon jól kiépített csatornáink vannak a beszerzésre és mindenki megértette, hogy itt most nincs sok időnk és gyorsan szállítottak. A ritkaságra jellemző, hogy egész Európában 3 ilyen új blokkja van a BMW-nek, amiből egyet így sajnos nekünk kellett megvenni...

 

 

CAG: Az utolsó verseny előtt is volt még miért izgulnod, hiszen ha a technika ördöge megviccel és az autóval el sem tudsz indulni, akkor elúszhatott volna még a bajnoki cím...

 

Kerényi Ádám: Most nagyon jó időben készen lett az autó, hiszen indulás előtt egy nappal már csak a mosás volt hátra. Versenyzőkre jellemző az utolsó éjjelen történő szerelés is, de Tomi most mindent be tudott fejezni időben még úgy is, hogy kb. 2 hétig tartott az alkatrészek beszerzése!

 

 

CAG: Mik a jövő évi tervek? Azt csiripelték a madarak, hogy új autó épül...

 

Kerényi Ádám: Szerettünk volna új autót, mert a mostani már sok helyen nem szabályos. A teljesítménnyel és mozgással nagyon elégedett vagyok, de a motorépítés sok tartalékot elvitt, így az új autó biztosan csúszik kicsit. Így is vannak azért tervben változások és sokat fogunk tudni még javítani az autó teljesítményén 2015-re is! :D

 

 

 

írta: RiKA CarsAndGirls.hu (2014)

 

 

____________________________________________________________________

 

English version: Interview with Ádám Kerényi

 

 

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere