CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Szegfü Adrienn
Galéria - Szegfü Adrienn

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

Biggy Rallycrosson járt…
Interjúk - (2016.04.05)

Nagy Robi „Biggy már sok-sok autósportban kipróbálta magát. Legutóbb a máriapócsi Húsvéti Rallycross Parádén láthattuk őt, amint autóját nem kímélve tapad rá a rutinos vén rókákra és szorongatja őket a pálya minden centiméterén. Élményeiről, terveiről így mesélt nekünk Biggy…



 

CAG: Mesélj! Hogy érezted magad a Húsvéti Rallycrosson?

 

Biggy: Egy szuper verseny volt! Rengeteg tehetséges és mindenre elszánt versenyző, összeszedett profi csapatok és ami az egész hétvégét megkoronázta az a sok-sok szurkoló, akik valóban hangot adtak rajongásuknak és szinte az autóban érezhette minden versenyző, hogy megéri hajtani, kockáztatni! Továbbá egy nagyon összeszedett szervezés, amiért gratulálok a Rabócsiringnek!

 


 

CAG: Kemény csatákat vívtál, nem nagyon hagytad magad. Melyik volt a legnehezebb futam?

 

Biggy: Szinte minden csatám nehéz volt, mert általában az utolsó hely valamelyikéről kellett rajtolnom, de az autómnak és a jetskis szezonomnak köszönhetően (nagyon sokat gyakoroltuk a rajtolás technikáit ) többnyire már az első kanyarban az első, vagy a második helyen fordultunk. Volt egy nagyon kemény csatám Csendes Zsoltival, itt 4 körön keresztül támadtam, de sajnos nem sikerült megelőzni. Ez a csata annyira felemésztette a tempónkat, hogy a jokerről kijövet mindketten pozíciót veszítettünk. De az elődöntő sem volt felejthető, ahol a második sor negyedik helyről a második helyre sikerült rajtolni, itt egyből volt egy kis adok-kapok egy VW Polo-val, majd a következő féktávon mindent egy lapra tett a kolléga és itt is összeakadtunk. Már azt hittem, hogy fellélegezhetek, amikor Peitler Zsolt találta el az autómat hátulról. Talán ezt élveztem a legjobban!

 

 

CAG: Indultál már rallyban, driftben, rallycrossban. Mi az, amit egyik sportból át tudsz ültetni a másikba?

 

Biggy: Nagyon nagy hasznát veszem a driftnek, mert sok esetben, például a murván, akkor tudsz igazán gyorsan menni, ha az autót erőből, kicsi szögön driftben tartod. A szlalomos múlt pedig a helyes ívek megválasztásában segít!

 

 

CAG: Azért rallycrossban nem mindig előny, ha valaki keresztbe megy. Mennyire sikerült ezt levetkőznöd?

 

Biggy: A megváltozott tudatállapotnak köszönhetően nem nagyon erőltetem a keresztbe haladást, inkább egy biztonsági faktorként van jelen az, hogy elég sok helyzetből vissza tudom hozni az autót, esetleg gáz elvétel nélkül is.

 

 

CAG: Hogyan szuperált az autó? Nem volt technikai problémátok?

 

Biggy: A Tag Racing segítségével megszerzett és a Kárai Exclusive Racing által felkészített autóm rendkívül jól működött! Sajnos tesztelésre nem volt előtte lehetőség, sőt az autóban sem ültem még a verseny előtt, így ez a hétvége az állítgatásokról és az ismerkedésről szólt, ami jól látszott az időkön. Futamról futamra találtunk jobbnál-jobb beállításokat, ami azt eredményezte, hogy a 150-200 lóerővel erősebb autóktól kapott 5-7 másodpercet sikerült a verseny végére 1-1,3 másodpercre csökkenteni! Ez a valódi eredmény számunkra! Egy motortartó bak felszakadásunk volt, de azt nagyon gyorsan orvosoltuk!

 

 

CAG: Hogyan folytatod az idényt? Rallycross vagy drift?

 

Biggy: Ebben az évben csak rallycrossban és néhány amatőr rallyn fogunk indulni. A drift versenyeken most csak a Tag Racing és a Kárai Exclusive Racing csapatát fogom segíteni teljes mellszélességgel!

 

 

CAG: Van még olyan autósport, amit kipróbálnál?

 

Biggy: Most nem álmodom semmiről, mert az hogy itt versenyezhetek a Super Touring Cars kategóriában, már egy valóra vált álom! Most nagy gumi szponzorról fantáziálok, vagy valami gépműhelyes felajánlásról, hogy következő versenyre gyorsuljon 1-2 másodpercet az autó. Persze nagyon jó lenne a Super Cars kategóriába nyaggatni egy 500+os versenyautót, de ez tényleg csak egy álom! Hatalmas köszönet illeti jelenlegi támogatóimat, amiért bizalmat szavaztak nekem és a szurkolóknak külön köszönet azért a hihetetlen sok energiáért, amit kapunk tőlük!

 

 

írta: RiKACarsAndGirls.hu (2016)

 

 

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere