CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
WarpZone - az igazán egyedi Omega
Cikkek - (2010.01.20)

Szegény kocsi egy udvar legvégében árválkodott a WarpZone Sportruházat tulajdonosánál, és mivel nagyon szerette úgy gondolta, hogy jó lenne kicsit rendbe hozni. Itt jöttek képbe a Fanat-x srácok.



 

Első körben csak teljes renoválásról volt szó, de felismerve a lehetőséget, a csapat új tervvel állt elő.

 

Bár az alapkocsi a legkevésbé sem nevezhető tuning autó alapnak, és épeszű ember soha nem találna ilyet ki (még jó hogy a Fanat-x-nál egy ilyen sincs), az ötlet az volt, hogy a kocsit kicsit átalakítva legyen ez a WarpZone reklámautója. Ez a fajta "reklám" Amerikában, és még pár fejlettebb országban már igencsak elterjedt, és bár itthon még nyomokban sem lelhető fel, végül a tulaj igent mondott, így elkezdődhetett az átalakítás.

 

Természetesen a dolgok megint a lakatos műhelyben kezdődtek, ahol Menyusék kapták apró darabokra a vasat, és álltak neki a kasztni alakításának. Az idő vasfogai által hagyott nyomok eltüntetése mellett véletlen eltűntek a díszlécek, az oldalindexek, jelek, sőt a kilincsek, és a hátsó ablaktörlő is a rendszámtáblafészekkel együtt. Mivel igen szép nagy papucsok voltak tervezve a kombi alá, 3,5 centivel ki kellett szélesíteni a kerékjáratokat, és hogy teljes legyen a kép, "kicsit" morcosították a kocsi elejét. Tulajdonképpen egyedül a tető nem lett átalakítva.

 

 

Ahogy ez elkészült, a kocsi már ment is a műanyagos műhelybe, ahol kifaragták a teljesen egyedi első, és hátsó lököst, és a küszöb spoilereket, és a tetőszárnyat, amelyek tökéletesen követték a kocsinak tervezett finom, lágy vonalvezetést, amit semmi kiálló bigyó, és semmi szögletes él nem törhetett meg. Amikor minden összeállt, az egész karosszéria kapott egy arany-fekete kéttónusú fényezést, amit nagyon sokk lakk réteggel meghintve tettek kicsit időállóbbá.

 

Ekkor a kocsi már nagyon szépen nézett ki, de a munkák fele sem volt még meg.  A kocsi beltere még hátra volt. Ha showautó, akkor egyértelmű, hogy bőr, de nem mindegy mennyi. Ha már reklám autó, akkor legyen feltűnő, és kapjon annyi bőrt, amennyit lehet, így a padlótól a plafonig minden kapott a fekete-fehér bőrből. Amire fizikai képtelenség volt bőrt rakni, azt a kocsi színére fújták. A beltér épségét megóvandó, az üvegekre LLumar fólia került, hogy az UV ne jusson a kocsiba, és az üvegek színe passzoljon a kocsi színéhez.

 

 

Bemutató autóba multimédia is kell, és itt volt az igazi nagy durranás. Elöl egy Sony MEX-DV1000 DVD-s fejegység foglal helyet egy 7 colos TFT LCD monitor társságában. Az ajtókba egy pár Vibe Audio SE-K60 került. Eddig "semmi" extra, de lessünk csak be a csomagtartóba!  A hatalmas 17 colos (!!!) monitort a két oldalán egy-egy 30cm átmérőjű Vibe Audio BlackAir 12 MKII mélysugárzó fogja közre zárt ládában. Ezek ketten gondoskodnak a mély hangokról, de tökéletes hangzás érdekében bekerült még egy pár Vibe Audio Vibe Audio SE-K60 szett. Az egész rendszer megszólaltatásáért két FLI erősítő dolgozik a csomagtartó aljába elhelyezve, mégpedig egy AMP 1000M monoblock, ami a két brutál nyomót hajtja, és egy négy csatornás AMP800S, ami a négy komponens szettet rezegteti. Mivel ennyi teljesítménynek a megszólaltatását egyetlen akkumulátor sem bírná hosszabb ideig, így a táp oldalra került még egy 2 Farádos Massive Audio CAP 2.0 kondenzátor is. Végül ez egész rendszer tápellátását egy nagyteljesítményű inverter beszerelésével koronázták meg, így nem kell a kocsit járatni, ha zenélni akarnak a srácok, és akkutöltőkkel sem kell szenvedni a kiállításokon, csak ki kell húzni egy 220V-os csatlakozót, bedugni a konnektorba, és már kezdődhet is a buli.

 

Végső simításként az első fényszórók kaptak Xenon szetteket, ledes helyzetjelzőket, stroboszkópot, a kocsi alatt pedig piros neon világítja az aszfaltot, vagy éppen a szőnyeget a kiállításokon. A 19-es polír kerekek felcsavarása után a kocsit amennyire lehetett leültették, aminek köszönhetően tulajdonképpen a kocsi utcai használatra teljesen alkalmatlan (még jó hogy nem ez a feladata). Változás egyedül a motortérben nem történt, mert a 2.5 literes V6-os erőforrás bőven elegendő ahhoz, hogy ezt a guruló remekművet eljuttassa a sok-sok kiállításra, ahol meg kell jelennie.

 

 

írta: Kiszely Máté -- Fanat-X

 

 

 


 

Kapcsolódó anyagok:

 

Interjú a modellekkel

 

Az Omega a két Ági társaságában (fotók)

 

 

Kapcsolódó galériák
Opel Omega WarpZone

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere