CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
A habos HATos tulaja, a férfi, aki megszelidített egy cápát...
Interjúk - (2008.09.15)

Természetesen ez a képsorozat nem jöhetett volna létre Ugrai Gergő nélkül, aki az autó büszke tulajdonosaként mindenben a segítségünkre volt. Gergőt elsősorban az autóról faggattam, kíváncsi voltam, hogy egy ilyen álomautó azon kívül, hogy gyönyörű, mit tud még... :)



 

CAG: Mesélj! Hol bukkantál erre a csodára?

 

Gergő: Az autót a munkatársamtól vettem meg két éve és előtte legalább ugyanennyit könyörögtem neki, hogy adja el nekem.

 

 

CAG: Milyen állapotban volt az autó, amikor megvetted?

 

Gergő: Az alapok jónak bizonyultak, de rengeteg mindent ki kellett cserélni vagy felújítani. Persze ennek még most sincs vége, de örömmel teszem, hiszen egy ilyen autóval ez együtt jár.

 

 

CAG: Mutasd be kérlek nekünk műszaki szempontból - ne hagyj ki semmit! :)

 

Gergő: Az autó szíve egy 3500 köbcentis soros hathengeres gyári turbós motor, chip-tuningal, és persze a turbónyomás és még néhány dolog módosítva lett rajta. A töltőnyomás 0,9 bar, tehát azért ez nem egy végletekig kihegyezett motor, de nem is ez volt a cél. M5-ös kuplungszerkezet van benne, négytollas Sach race szintertárcsával. A megállásról elöl a BMW 850-es, fékei gondoskodnak, hátul a 7-es széria fékei vannak fent. Egy ültetőszett, és egyedi kipufogó-rendszer is felkerült az autóra. A gátlók gáztöltetű Bilsteinek. Ami a külsőségeket illeti M5 polírozott felniket, és gyári fekete Recaro bőrbelsőt kapott. Legvégül egy szép fényezést kapott az autó. Ami a menetteljesítményeket illeti 0-100-ra 4,8 másodperc alatt gyorsul fel, a végsebesség 280 km/h körül van. Persze a nyugodt autózás is hatalmas élmény, nem kell száguldoznom ahhoz, hogy jól érezzem magam a kormánynál. 

 

 

CAG: Miért pont erre az autóra esett a választásod?

 

Gergő: Mindig is nagyon tetszettek a BMW-k, több is volt már, de úgy gondolom, hogy a klasszikus 6-os széria vonalai a legszebbek. Régi vágyam volt egy 635 csi, de amikor ezt a példányt megláttam, tudtam, hogy valahogyan el kell imádkoznom a gazdájától. Itt kell megemlítenem, hogy az autó kiagyalója az eggyel ezelőtti tulajdonosa, Miksz Attila volt.

 

 

CAG: Tervezel még valami újítást az autón?

 

Gergő: Attilával olyannyira megegyező az ízlésünk, hogy a külsőségek biztos, hogy nem fognak változni, viszont valószínű, hogy erősebb kuplungszerkezetet, és hat-tollas szinterbetétet fog kapni, ezen kívül szeretnék egy rozsdamentes anyagból készült, kicsit sportosabb kipufogórendszert.

 

 

írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2008)


 

Kapcsolódó anyagok:

 

 

A fotózás klipje (videó)

 

Interjú Sávoly Dórával (interjú)

 

A BMW 6-os szériája (cikk)

Kapcsolódó galériák
Sávoly Dóra

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere