CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Zsolti Kawasaki Ninja ZX-636-osa...
Cikkek - (2009.04.02)

Kezdjük a közepén. Ahova a motorra kéne ülni. Merthogy ezen a pályaversenyre épített Kawasaki Ninja ZX-636-oson ez az egyetlen lehetőségünk. A csajok sajnos a pálya széléről kénytelenek pislogni.



 

 

A gyári adatokkal nem untatnám az olvasókat, mert a google legalább 5000 találatod ad erre. Lássuk inkább, hogy mivel lett jobb, illetve pályaspecifikusabb.

 

A vas minden porcikája a pályahasználat számára lett módosítva. Hogy miért éppen ez a Kawa? Bár a tulajdonosát nem interjúvoltam meg ezzel kapcsolatban, de le merem fogadni, hogy az a plusz 37 köbcenti sokat nyomott a latban. Egy hozzá nem értő el sem hiszi, hogy ez a pár köbcenti mennyit számít a pályán. De nézzük meg mivel is bolondította meg Zsolti - a motor tulajdonosa - az amúgy is csúcsra járatott "teknikát".

 

Először is lecserélte az idomokat, mert a gyári egyrészt túl kényes mondjuk egy célegyenes utáni bukfenchez, másrészt az üvegszálas, matt feketére fényezett idomokat úgy rakja teli kárzendgörlzös és xprovidfilms-es matricákkal, ahogy nem szégyelli. (Persze ahogy már ez ügyben meg is keresett minket.)

 

A könnyed gázáramlást elősegítve az erőmű mindkét oldalán (szívó, kipufogó) történtek módosítások. A levegő nagy sebességgel tudja elérni a hengereket, melyben egy Pipercross versenylégszűrő nyújt segítséget. A környezetet nem kímélő gázok egy Suzuki közeli cég, a Yoshimura dörrenőin keresztül érik el a való világot. Valamiért a japánok által előállított tuning cuccok mindig jobban szólnak. (Megtépkedtem neki.)

 

 

 

 

Aki már ült erősebb (100Le feletti) motoron, az tudja milyet tud menteni egy kormányteleszkóp. (Aki még nem élt át ilyesmit, ne is akarja megtudni.) Esetünkben ezt egy állítható Öhlins gyártmány gátolja. A neve sok technika sportágból ismerősen csenghet, nem véletlenül.

 

Ha már egy rider úgy érzi, nem elég neki a teljesítmény, amit gépe nyújt, a "nagyobbracsere" előtt mindenképpen érdemes egy áttétel módosítást kipróbálni. Igen, az egykerekezés is könnyebben kivitelezhetővé válik. :) Persze a motor gazdája biztosan nem ezért tett így, mert egy versenylánc is felkerült. Sokkal inkább a hatodik célegyenes végi leforgatása volt a fő szempont, valamint a gyorsabb menekülés a kanyarokból. (Azaz, egy jóravaló nyomatékcsalás) :)

 

Hamár a kanyaroknál tartunk. A gyári lábtartók legjobb esetben is tövig karcolódtak volna, és a súlyuk se hasonlítható össze a P&P-nél készült társaikkal. A gramm mánia nemcsak a bringásoknál menő. A kormány közelébe egy lassan minden új japó motoron megjelent kis kütyü is felkerült, a fokozatkijelző, a magyar Healtech házatájáról.

 

Ezek az összetevők együttesen bizony sokat tudnak dobni a gyári képességeken, természetesen csakis a versenypályán. :)

 

Köszi a lehetőséget Zsolti! ;)

 

 

 

írta: Astar78 - CarsAndGirls.hu (2009)


 

Kapcsolódó anyagok:

 

 

A fotózáson készül klip (videó)

 

Interjú Kelemen Adrienne-nel (riport)

 

Kelemen Adrienne és a Kawasaki (képek)

 

 

 

 

Kapcsolódó galériák
Kelemen Adrienne

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere