CarsAndGirls.hu - Az on-lány férfimagazin, Cars and Girls.hu - Az on-lány férfimagazin

Keresés

A kereséshez írd be a keresett szót vagy kifejezést

Kiemelt Galéria

Misik Renáta
Galéria - Misik Renáta

Kiemelt Videó

A Fuel Girls showja a Tuning Show 2008-as ...
10 Mb

Kiemelt Hír

Miből lesz a cserebogár? - "A kicsi Lakyboy"

  CAG: Mi az elsõ gyermekkori autós élményed?   Márton Zoltán "Lakyboy": Az elsõ ...

Hírlevél

Iratkozz fel a CarsAndGirls.hu hírlevelére e-mail címeddel

Partnerek

sajtfoto.hu
Go Trabi go...
Cikkek - (2009.03.20)

Urgyán Imrével és Trabijával már találkozhattatok itt az oldalon, hiszen ez a csodajárgány nyerte meg múlt évben Kakucson az I. CarsAndGirls.hu autószépségversenyt. Nem ok nélkül. Nézzük meg hogyan álmodta meg és készítette el Imre ezt a narancscsodát...



 

Imre 1996 körül került először közelebbi kapcsolatba a Trabanttal, amikor barátjával és annak korábbi Trabis autóversenyző apukájával nekiálltak egy versenyautó összeállításának.

 

Mondanom sem kell a fiúkat hamar elkapta a gépszíj, egyik autó után jött a másik, egyre tökéletesebb és kifinomultabb lett az eredmény. Természetesen a tökéletes példány a jelenlegi utcai Trabant 1.1, melynek nem sok eredeti eleme maradt meg. De menjünk szépen sorban.

 

A karosszéria átalakításának első lépése egy teljes lakatolás volt, a padlólemez és a két első doblemez kivételével mindent kicseréltek benne. Hátul 2.5 cm-es, elöl 1.5 cm-es szélesítéssel dobták fel még mindezt. Vadonatúj gyári elemekre cserélték az összes sárvédőt, az ajtóburkolatokat, új ajtókat szereltek be, és a benzintankot eltüntették a kocsi aljáról.

 

 

 

A gyári 4T kasztnit visszaalakították 2T kinézetűvé. Az autó egyedi hűtőmaszkot kapott, gömbölyű lökhárítókat tettek fel előre és hátra egyaránt. Az autó különlegessége még az egyedi köténylemez a beépített ködlámpákkal. És ugyebár tudjuk jól, hogy Trabanton szállni élvezet - épp ezért Imre Trabija kapott egy hátsó szárnyat. Meghatározó külső jegyei még az autónak a különleges kopoltyúnyílások, a morcosított lámpakarimák és az egyedi tükrök.

 

 

 

 

Az átalakítás után jöhetett a teljes fóliázás, clean motortér és a különleges narancsgyöngyház metál szín.

 

A Trabantba előre VW Golf II GTI fékeket, Brembo tárcsákat, VW Golf II GTI csonkállványt, VW Golf II GTI féltengelyeket szereltek, kapott egy VW POLO 5 sebességes váltót, mindezt megspékelve 5 mm-es nyomtávszélesítéssel és 10 centis ültetéssel. Hátul maradt a nyári Trabant lengőkar, megroppantva, kovácsolt rugókkal 8 centis ültetéssel, és 27 mm-es nyomtávszélesítéssel.

 

Az autó igazi ínyencség, így nem csoda, hogy egyik díjat nyeri a másik után. Imre méltán lehet büszke autójára, melyről még többet olvashattok oldalán...

 

 


írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2009)

 

 


 

Kapcsolódó anyagok:

 

Interjú a modellel - Güth Nikolettel

 

A fotózáson készült klip (video)

 

 

 

Kapcsolódó galériák
Güth Nikolett

Nap képe

Nap képe

Hónap háttere

Hónap háttere